donderdag 26 februari 2009

donderdag 26 febr. 2009

Het was vanmorgen hier net medisch centrum west want we moesten pies en kaka van Romey inleveren en dat is best even een klusje als je dat niet gewend bent, maar alles zat mooi in het potje! Daarna inleveren en aangezien Franck niet mee was moest ik het zelf zien te regelen in mijn beste Spaans, en dat valt niet mee hahaha. Moet zeggen het ging best goed de receptioniste begreep gelijk wat de bedoeling was (kon ook niet missen met de potjes die ik onder haar neus duwde maar goed) en we hebben het laboratorium ook gevonden zonder hulp. De dame daar was heel vriendelijk en geduldig en ik begreep van haar dat ik 2 uur later de resultaten kon ophalen bij de receptie. 

Vervolgens zijn we maar een blokje om gegaan want het weer was een beetje half half en aangezien de tuin nog een puinhoop is moet je toch wat! Er zit hier een hele mooie woonwinkel en die hebben we maar eens even goed bekeken, nou het huis is al ingericht hier! Wat een mooie spullen hebben ze daar en we hoorden later van Christine dat deze vrouw heel veel interieurs inricht, nou ze mag bij ons ook komen want het is echt gaaf. En alles wordt hier met de hand gemaakt in Cochabamba. Morgen gaan we nog even terug om 2 potten op te halen want we hadden geen zin om daar nu mee te slepen. Toch weer gelukt om ons interieur op te leuken met een typisch handmade product from Bolivia!!!

We zaten net aan de koffie toen Christine belde of we vanmiddag nog gingen shoppen. Zij had er wel zin in en wij zijn altijd in voor een uitje!! Nou Dion heeft het geweten shoppen met 3 vrouwen hahaha. Maar Romey is nu in het bezit van super gave puma sneakers en een paar nike's (jajaja even lachen naar papa levert deze dame wel wat op hahaha) Daarna nog even paar shirtjes gekocht, ja nog meer en Romey heeft ook nog niks natuurlijk! Ook mama is geslaagd en kan weer goed voor de dag komen met haar zwarte bling bling puma sneakers goedgekeurd door Romey natuurlijk want die zegt wel: mama klaar! en als je dan vraagt vind je ze mooi roept ze blij JA. Kijk met zo'n dochter kun je shoppen (arme papa). Voor Christine hebben we een draaicarrousel gekocht voor boven haar baby bedje, ze weet nog niet wat het gaat worden dus dit was een veilig kado (eerst was het een jongen en vorige week dacht de dokter een meisje dus nu moet ze wachten tot ze 7 maanden is dan kunnen ze meer zeggen) Eigenlijk wilde ze het niet aannemen maar wij willen haar graag wat geven omdat ze echt alles voor ons doet en ze is een hele leuke meid die heel behulpzaam is!
Uiteindelijk waren we om 19:00 weer terug in het hotel waar de heerlijke lasagne al voor ons klaarstond. Met een vol buikje gaan we nu lekker slapen. Moet wel even kwijt dat ik de feedback vanuit Nederland wel een beetje begin te missen (soms 3 soms 4 reacties kom op dat kan beter!!!! ook wij staan op en zetten de computer aan om te kijken wat de reacties zijn dus doe jullie best!!! anders ga ik de blog niet meer iedere dag doen hoor hahahaha)

10 opmerkingen:

JJ zei

Goedemorgen jorretje en de rest hier trappen we natuurlijk niet in he (GEEN BLOG) dat is niet lekker wakker worden voor mij dus lekker door gaan iederedag .Ik hoop dat er een aanhanger aan het vliegtuig zit want volgens mij neem je een hele inboedel mee (hahaha) zielige dion twee van die shop vrouwen volgens mij kan je straks in terapie.(hahaha). Mir was gisteren in de winkel en we hebben heerlijk even over je lopen roddelen jor jammer dat je er niet bij was ( over jullie heerlijk kind natuurlijk)Dion ik zou ook maar tussen alle spullen ook nog een van jongens proppen want je krijgt het nog wel zwaar met twee van die dames. zo ik ga mee klaar maken voor mijn boys tot morgen groetjes en een dikke knuffel voor jullie alle drie janita en de boys

Niels en Mariëlle zei

Hi! Sorry dat we zo lang niet hebben gereageerd!!
Het klinkt allemaal wel super daar! Goed om tel lezen dat het goed met romey gaat. Ze spreekt zelfs al wat nl! Hoe lang moeten jullie daar nog blijven, week of 5?
Hier gaat alles gewoon lekker door. Volgende week een weekendje lissabon. Niels wordt over 2 wk geopereerd aan zn enkel en moet dan 6 wk met zn been omhoog. En over 4 maandjes gaan we trouwen!!

Nou ik hoop dat mn reactie lang genoeg is. Ga nu vlug aankleden om aan het werk te gaan.

Groetjes Mariellle

liset zei

Helloeeee :)

Shoppen!!! jongeleerd is oud gedaan ;) je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen!

Heerlijk begin van de dag met de blog ! als jullie in Nederland zijn ga ik het nog missen ;) hihi afkicken hier!
Ik lees hem braaf elke dag en zal de reacties blijven plaatsen :) komt goed!

Fijne dag! Dikke knufffelsss

ps Ook van pap en mam natuurlijk, die snappen een reactie plaatsen nog steeds niet dus via mij ook van hun dikke knuffels!!

sabrine zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
sabrine zei

Ojee.. niet meer elke dag een blog dat kunnen we niet hebben natuurlijk!!

Elke dag start met de Boliviaantjes :D

Leuk voor Dion al dat geshop, gelukkig heeft hij de sportschool nog haha om zijn frustraties daar dan bot te vieren!

Ik was gister bij pap en mam, en wie hangt daar aan de muur!! Ja hoor Romey :D Hoe zo trotse buren!

zal duimen voor een beetje lekker weer zodat het weekend het zwembad weer onveilig gemaakt kan worden (mits de jungle er uit verwijdert is natuurlijk)

liefs sabrien

Marcel en Petra zei

Hallo daar in het verre Bolivia.

Oké Jor, voor wat hoort wat. Jij iedere dag een nieuw verhaal in je Blog en ik probeer zo vaak mogelijk een berichtje achter te laten. Maar wat moet ik schrijven??

Arme Dion, alleen winkelen met je vrouw was al een zware opgave, nu met Romey erbij krijg je het nog zwaarder. Maar volgens mij was gisteren het toppunt van alles ... winkelen met 3 vrouwen. Wat zul jij nu flexibel lopen, al je ribben uit je lijf.

Zo wordt je wel flexibel oud. Geen stijf en stram mannetje. Positief blijven.

Jor, leef je lekker uit in Bolivia en je weet ... geld moet rollen. Niet te veel meenemen, want jullie huis zal binnenkort vol staan met speelgoed. Wij hebben niet voor niets een uitbouw laten bouwen (haha!) Zo hebben de kids ruimte genoeg om te spelen, dus Romey is van harte welkom om te komen. En jullie natuurlijk ook.

Nou, ik heb mijn "plicht" (met veel plezier) ook weer gedaan.
Ik kijk uit naar je volgende verslag.

Dikke kus voor jullie allemaal.

Petra

Mirjam Kamps zei

He hallo raafjes,

Je hebt nu half nederland wakker geschud met je dreigementen. Het werkt dus, want ik begrijp heel goed dat je ook wat terug wil horen. Iedereen begint zijn dag goed maar daarna hollen we met z'n allen door naar alles wat we die dag gaan doen, dus allemaal vijf minuten eerder op dan hebben ze in Bolivia ook nog wat te lezen.

Heerlijk dat shoppen. En het is helemaal niet erg voor papa's om dochters te hebben. Papa's worden juist geweldig gevonden door meiden alleen krijgen papa's het zwaar als de jongens om de hoek komen om hun meisjes weg te halen. Dus dat duurt nog even. Raimond gaat soms zelf shoppen met alle drie zijn dochters en komt dan met leuke setjes kleding weer thuis. Kunnen wij straks uit eten en filmpje pakken op vrijdagavond en de papa's met hun meisjes winkelen. Goed idee jor?

En ik vind mijn meisjes met blond haar ook leuker hoor. Fijne dag vandaag. Kus Mir

vecht11 zei

Wat nou: geen blog!!!! Je begint al aardig te wennen aan dat Bolivia. Dit noemen we hier in Holland gewoon chantage. Maar goed, hier dan een snelle reactie van de Vechtjassen. Carl vraagt zich af, of Dion al een container heeft gearresteerd en hoe groot die dan wel niet moet zijn om al die meuk mee te kunnen nemen. Hebben jullie de bouwtekeningen voor de aanbouw van jullie huis al ingediend bij de gemeente??????
Alle gekheid op een stokkie. Wat geweldig, dat we dagelijks jullie belevenissen kunnen volgen en vooral de foto's van die spetter (letterlijk en figuurlijk, fijn dat Romey nergens bang voor is).
Veel plezier met het geshop (vooral Dion) Een koffertje meer, wat maakt het uit he Jorna: papa sjouwt wel haha. Het zal wel een 40feets container worden, misschien wel 2. Veel plezier met z'n allen en we hopen, dat de administratieve rompslomp gladjes verloopt. Tot de volgende keer.
Liefs Carl en Co

de bottertjes zei

Jongelui,

Nu jullie zijn uitgewinkeld (hopelijk) heb ik een serieuze vraag. Afgelopen maandag kregen wij de mededeling van jullie dat de Carnavalsoptocht op zaterdag 28 februari wordt. Hier is het Carnavalsfeest al voorbij. En nu komt mij vraag: waarom op 28-02? Dit mag je toch wel rangschikken onder belangstellende nieuwsgierigheid, of niet soms.

Groetjes

Tante Tonny & oom Wim

De Poldertjes zei

GEEN BLOG MEER!! Nee, dat overleven we niet hoor Jor. Niet zo streng zijn voor ons mama Jorna. Zal voortaan de hele familie een reactie laten plaatsen. Dus lekker wezen shoppen vandaag? Ben wel een beetje jaloers hoor, want tja, vrouwen en schoenen... Mis alleen de foto's van de blingbling schoenen van moeder en dochter, maar die komen vast snel.

Dikke kus.