vrijdag 6 februari 2009

vrijdag 06 febr.2009

Goed daar gaan wij dan weer voor vandaag. Het is echt niet te geloven maar vanmiddag belde Christine (wij al helemaal blij, maar was iets te snel) met niet zulk goed nieuws. Dit is echt onvoorstelbaar maar onze rechter heeft ontslag genomen(gekregen?) en heeft maar gelijk bedacht dat ze per direct niet meer komt werken.....Ik zou nu willen zeggen this is Bolivia maar na het telefoontje van Macky (Nederlandse Adoptie Stichting) doe ik dit maar niet want ook zij hebben dit nog nooit meegemaakt. Onderhand begin ik het idee te krijgen dat wij meespelen in Goede tijden, Slechte tijden en dat deze episode wel erg lang duurt (normaal lost alles zich toch in 4 afleveringen op nou wij zitten inmiddels al op 12 aflevering en nog geen oplossing!!! wie schrijft dat script hier???) Het blijkt dus dat Macky vanaf vanmorgen driftig naar ons op zoek was maar wij zaten rustig in het weeshuis met het idee dat we misschien nog wel gebeld konden worden (beetje hoop niet te veel). Christine had ons al het hele verhaal gedaan en Macky vroeg toen ze ons eindelijk te pakken had of wij al wisten wat er aan de hand was (mobiel doet het nog steeds niet Macky sorry, netwerkprobleem en dat is wel: that's Bolivia). Het blijkt dus dat Ines dit vanmorgen hoorde en spontaan zowat uit haar velletje is gesprongen want zonder rechter geen zitting, en zonder zitting geen kind!!!!! Ze is gelijk gaan proberen om de zaak bij een andere rechter onder te brengen en dat verzoek is toegekend, alleen heeft deze beste man/vrouw niet eerder tijd dan volgende week woensdag (volgens Macky en volgens Christine gaan ze woensdag pas bepalen wanneer), Goed dat is tegenvaller numero uno , maar er is nog meer. Onze lieve Ines heeft geprobeerd om toestemming te krijgen van de psychologe van het weeshuis dat Romey wel vast met ons mee kon gaan omdat ze ook 's nachts zo huilt om ons (dit is nu inmiddels bevestigd dus we weten nu zeker dat ze het doet, niet leuk om te weten en zeker nu niet!!!). Maar die geweldige leuke psychologe heeft dit geweigerd. Als ik eerlijk ben snap ik het wel want de wet staat het niet toe en ze is als de dood iets verkeerds te doen, als ik niet eerlijk ben (en dat ben ik in deze bui absoluut niet) is het een muts die ons kind gewoon laat verpieteren in het weeshuis!! Het is echt voor niemand goed dat wij nu nog 5 dagen naar het weeshuis moeten, voor Romey niet want die vind het steeds minder leuk worden en het duurt ook gewoon te lang nu (normaal is het 5 dagen en in dit tempo zitten wij er straks 12, al die kids moeten straks afkicken van papa Dion en mama Jorna, wens ze er veel succes mee daar!!!) en wij hebben het daar zo langzamerhand ook wel eens gezien. Kom op deze manier nooit meer van die snotbacillen af!!!
O ja Macky als je dit leest kun je (nu we toch al vertraging hebben opgelopen) niet gelijk even regelen dat Mijuel en Ariel ook mee ons mee komen. De nieuwe rechter weet toch nog van niks dan doen we er gewoon een papiertje extra bij, een week meer of minder maakt nu ook niet meer uit haha ( ik lach wel maar ben niet blij maar dat weet je wel omdat we elkaar vanmiddag hebben gesproken) 

Al met al een shit-dag! En met een snotveld dat over mijn ogen trekt ben ik er voor vandaag ook wel helemaal zat van, dus ik ga aan de pizza (die komt over 30 min. als alles goed gaat) en ik neem een beste borrel en waarschijnlijk wel meer dan 1 , wie weet zie ik het dan morgen weer wat rooskleuriger of heb een enorme kater (ach dat kan ook in Goede tijden, Slechte tijden dus hier ook!) Hasta la pasta

6 opmerkingen:

oeds zei

Hey soapies,

houdt de moed erin!!

Laura, niet te veel gedronken gisteren avond?

Groetjes uit Dronten.

shana zei

hey dion en jorna

wat een tegenvaller en dat moet uitgerekend jullie weer overkomen:(

blijf positief denken dan komt het wel goed,

maar wat een heerlijk aanstekelijke lach heeft romey moest zelf ook lachen toen ik haar zo hoorde lachen . :D

het is ook wel een poppetje hoor :D een heel mooie meissie.

ik hoop dat jullie haar snel uit dat weeshuis mee mogen nemen en dat het nu wel tijd is dat het sneller gaat lopen voor jullie.

ik denk aan jullie en geef romey maar een hele dikke kus

groetjes shana

Mirjam Kamps zei

Hey lieve schatten,

Hou de schouders eronder je weet nu voor wie je het doet. Het liefst kwam ik nu even naar jullie toe !

Hele dikke knuffel mir

Unknown zei

Hey Jorna en Dion,

Wat bijzonder om zo met jullie verhalen mee te kunnen lezen.
Wel balen dat het allemaal zo lang duurt.

Wat een leuke foto's en filmpjes,zeg!

Ik blijf jullie volgen en voor jullie duimen!

Liefs Marleen

Arjen, Annet, Quint zei

Hey hallo!

wat geweldig die filmpjes....wát een skeet van een grietje en die heerlijke lach!! Heel aanstekelijk!
We hebben veel respect voor jullie..zoveel geduld!! Houd de moed erin, maar kan me voorstellen dat dat niet altijd even makkelijk is. We volgen jullie écht iedere dag en kijk al weer uit naar morgen!

Groetjes Arjen Annet en Quint

Evelien zei

Hey Dion en Jorna,

Wat een ontzettende tegenvaller voor jullie zeg...Hoop voor jullie dat ze heel snel weg mag uit dat weeshuis!! Maar nog ff volhouden... Als je die kindjes allemaal ziet, zou je ze zo allemaal willen meenemen niet?, want wat een schatjes om te zien allemaal!! Zal voor jullie duimen!!

Groetjes Evelien van Zoonen