zondag 22 februari 2009

zondag 22 febr. 2009


We hebben vandaag een enorme luie dag gehouden. Vanmorgen eerst even lekker ontbeten, ze hebben hier pannenkoeken en dat vind Romey wel lekker (wat vind ze niet lekker???? vreetmonster is het!) en daarna even gekeken of het zwembad al in de zon lag. Helaas nog niet dus eerst maar even skypen met opa Jan en oma Greet, even zien hoe het ging met het gat in opa's hoofd en om te horen of de verjaardag gezellig was!

 Uiteindelijk zwembroeken aan en op naar het zwembad. Romey is helemaal blij als ze haar bandjes om mag want dan weet ze dat ze het water in gaat en dat vind ze leuk. Het kan haar niet gek genoeg dat betekent springen vanaf de kant (ze heeft alleen nog niet door dat ze vooruit moet springen en niet recht laten vallen want dan knalt ze met met haar kop zo tegen de zwembadrand) in het water spartelen en draaien in het rond. Zo af en toe komt er een slok badwater mee maar goed dat moet kunnen bij deze waterrat! Al met al een goede keuze een hotel met zwembad want het liefst loopt ze de hele dag met haar bandjes om de armen. Nu dus ook en het is hier nu 18:00 en ze heeft haar gewone kleren aan maar de bandjes moeten om!
middag lekker soepje gegeten en Romey patatjes nou dat vind ze wel erg lekker. Met name de mayonaise is echt favoriet en voor je het weet is het bord leeg en dan gaat er nog een broodje achter aan! Het is een enorme smikkelkont en ik moet zeggen ik ben blij dat ze alles lust dat scheelt een hoop problemen met eten. Daarna nog weer een keer het zwembad in en lekker dollen en daarna opdrogen in de zon. Die was aan het eind van de middag een beetje afwezig maar dat mag de pret niet drukken. Straks nog even eten en daarna onder de douche en dan naar bed toe. Ik denk dat het slapen wel gaat lukken na zo'n dagje zwembad en zon! 

6 opmerkingen:

JJ zei

Goede morgen jorretje het is nu 6.39 en ik zit al weer heerlijk mijn ochtend ritueel te doen ja ja het lezen van jullie blog heerlijk zo op staan wel een beetje jaloers worden als ik jullie zo lekker in het zwembad zie liggen maar ik denk een super keuze om het hotel te wisselen had ik ook gedaan heerlijk geniet er lekker van en ik hoop dat vandeweek het alles voorspoedig verloopt ik zou maar een groot hek om het huis maken want de boys zullen in bosjes om het huis hangen met z,n heerlijke dochter wat is het toch een scheet
groetjes janita ik ga me klaar maken om te werken joepie haha

Mirjam Kamps zei

Ziet er prima uit dat blauwe water in de zon.

Ik ga nu ook rennen want ik moet ook aan het werk.
Fijne dag vandaag. Liefs Mir

Jan en Greet zei

Wat een heerlijke ochtend weer om mee te beginnen! Tip: samen het water inspringen dan begrijpt ze misschien dat ze vooruit moet springen. Knuffel en maak er samen weer een mooie dag van.
Liefs Jan Greet

thon en marianne zei

Wat weer een mooie plaatjes. Nu lekker in vakantiestemming en het lijkt alsof ze altijd al bij jullie is geweest. We genieten nog steeds elke dag van jullie verhalen, foto's en filmpjes.
Liefs, Thon en Marianne.

Herman en Gerrie zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Knabbel zei

Paniek in de tent, zit ik daar toch met mijn pootje vast tussen de toetsen van mijn lappi toppi. Dus Knabbelientje naar het praathuis om de gebroeders Bever op te zoeken. die zijn meegegaan en hebben het halve toetsenbord gesloopt. Jullie zullen begrijpen dat ik daar niet zo blij mee ben, maar ik moet je vertellen dat zij dat toch weer snel hersteld hebben. Willem Bever zei, Knabbel dat moet anders wij zullen voor jou twee toetsenhamertjes maken, dan hoef je niet meer als een gek over dat bord heen te jumpen en ik moet jullie vertellen dat het uitstekend functioneerd. In de tussentijd heb ik wel alle blogs gelezen en de reacties daarop heel leuk hoor, zegt Knabbelientje tegen mij heb je ook op jouw tube gekeken, ik zeg waarom daar zit toch alleen maar tandpasta in. Nee you tube voor die filmpjes. Nou dat hebben wij dan ook samen gedaan. Toen ik het ijs zag kreeg ik toch een wegtrekker, wat zag dat er lekker uit en ik ben al zo een lekkerbek.Ik moet julie ook nog vertellen over Boubel. Het was een warme dag worden wij gebeld en Knabbeliebtje neemt op en voert een heel lang gesprek,wie was dat vroeg ik. Dat was de DAS, ik zeg Dorus Das, nee zegt Knabbelientje dat is de Dieren Adoratie Stichting, of wij een Meksikaanse Ramu willen adoreren. Nou dat overvalt je wel hoor reeds zes van die koters en dan nog een bekkie om te voeden, daar moet je even over nadenken. Nou ja wij een gesprek met een spiegeloge en een sopiologe alles een beetje doorgenomen, maar de kinderen vonden het zo leuk dat we de knoop maar hebben doorgehakt ( we hadden er nog een liggen van de Kerst)en de DAS geinformeerd dat wij het goed vonden.
Ik stop nu even, want met die hamertjes slaan is toch wel vermoeiend.
groetjes en 9 zwaaiende pootjes YYY